Selasa, 17 Februari 2009

Salam Perkenalan..Kecantikan Sosial Untuk Semua



Salam perkenalan....semua
sukar betul nak memulakan sesuatu perkara...terfkir apa yang nak diucapkan....
ni merupakan percubaan pertama nak berkarya dalam blog...kadang2 bila tgk blog orang lain..
teringat ja banyak idea nak luah tapi bila taip dalam blog ni rasa macam pertama kali jatuh cinta (walaupun dah tak ingat bila)....rasa segan, malu, takut, rasa manis2 buah...hahahaa gurau ja...

Kecantikan Sosial..
merupakan instrumen yang saya akan tampilkan dalam blog ni...mungkin yang ada di antara anda merasakan saya ni mat jiwang...bercakap, bercakap dan mengenai perasaan...
Ya...saya akan menyentuh mengenai Kecantikan Sosial di mana cinta saya terhadap Sains Sosial.
Cinta yang merangkumi elemen sosial seperti tingkahlaku manusia, politik, pengurusan manusia serta elemen yang paling saya gemari...EKONOMI...

Masih terlalu awal untuk mengupas kesemua elemen itu...jika anda merasakan saya terlepas elemen lain dalam Kecantikan Sosial ini....mungkin nanti kita boleh bertukar pandangan...tapi sekarang masih awal....jadi buat sekarang...salam perkenalan daripada ALIBAS

0 ulasan:

About This Blog

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP